风逝

妈妈,我考试考100分 - Selfkill

小豆之家:

Shine
闪耀
The way you smile
你嘴角上扬的弧度
This summer time
夏日漫漫
No fall till light
似乎永不落下
The sun still shine
日光无比闪耀
Because of your smile
因为你的笑颜

That summer time
夏日漫漫
I feel so high
我陷入了欢愉
Shine
闪耀
The way you smile
你嘴角上扬的弧度
The baby's fly
婴孩展翅
Oh it's your fight
你在斗争
I...
我呀…
I lost my sight
我看不见了
Lost my way
我走不动了
Lost my everything
失去一切了
I...
我呀…
I lost my sight
我看不见了
Lost my way
我走不动了
Lost my everything
失去一切了
I...
我呀…
I lost my sight
我看不见了
Lost my way
我走不动了
Lost my everything
失去一切了
Fault
悔恨
It's not my fault
这不是我的错
It's not my fault
这不是我的错
It's not my fault
这不是我的错
It's not my fault
这不是我的错
It's not my fault
这不是我的错
It's not my fault
这不是我的错
It's not my fault...
这不是我的错…

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(9)